Nu händer det grejer!

Jonas har börjat skolan igen, Kasper o felix har återgått till dagis. 
Jag hade ett Meandi-party, givetvis jättettrevligt o jag fick köpt ALLDELES för mycket, hahaha.
 
O så har vi haft en "hejdå-fika" med Debra, Stefan o deras barn, som flyttar till Chicago nästa vecka.. Känns inte alls kul..  Men jag lovade att vi kommer o hälsar på om ngt år :)
Vilket gjorde Debra riktigt glad :)
Ser redan fram emot den resan, hihihi!
 
O jag har barra en liten, liten, liten jobbnatt kvar, sen sticker jag o Martin till Kreta på bröllopsresa ❤️

Heeeelt galet..
Ofattbart..
Konstigt..
Roligt..
Mysigt..
Ja, allt du kan tänka dig, hahaha!
 
Hur ska detta sluta?? :D
 
Nä, dags att göra sig i ordning inför jobbet :)
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0