Sommarlovet..

Ja, detta sommarlov tar knäcken på mig..
Mina barn e högt o lågt, överallt o lite till.. Det gapar o skriks, leks o busas, volymen e galet hög o jag står i mitten o snurrar.. Tänk om vi kunde pausa en liten stund, bara en liten stund.. Då vi sitter stilla, tysta i soffan o bara finns.. Funkar det?
Ibland tvivlar jag starkt på att andra har det likadant, hahaha.. Martin hävdar att det e så, hahaha..
 
Så det här e vi....Familjen Annorlunda, hahaha!
 
Idag blir dock en upplevelse-vecka för Jonas, idag åker han på sin årliga semester med sin moster. Även om jag kommer sakna honom massor o det kommer bli galet tomt här hemma utan honom, så kommer det bli fantastiskt för honom.. Att bara få vara Jonas o göra saker som han tycker om :)
 
Våran bröllopsresa närmar sig med stormsteg o vi längtar massor.. E ju helt ofattbart att vi ska ha en vecka utan barn, det e både roligt o läskigt.. 
Vääldigt läskigt :/
Samtidigt så kommer det bli fantastiskt att få en vecka själv med Martin, e ju 5-6 år sen det hände sist, hahaha.. 
Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe till, snart bär det av mot tåget o lämna Jonas 
 
 
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0