Vår Bröllopsresa ❤️

Då var man hemma igen..
Jisses..
Detta var konstigt..
1 vecka utan barn, det har inte hänt på många år.. Det var konstigt men väldigt mysigt att bara strosa omkring vi två, inga måsten, bara avslappnande..
Lata dagar vid poolen helt enkelt.. 
Jag hade tänkt att vi skulle göra en massa saker, liksom upptäcka Kreta. Men då temperaturen låg mellan 37-43 grader, så orkade jag faktiskt inte så mycket mer än sola o bada..
På kvällarna var det lite svalare, ca 32-34 grader, hahaha!
 
Jag brände sönder mig dag 2, värt! 
Vi badade i havet några ggr, blev ju galet varmt att sola på stranden, så vi gick oftast tillbaka till hotellet, sköljde av oss o solade där :)
 
Blev även några turer in till Chania, vi handlade mest fotbollskläder till barnen, samt en klänning till Maja såklart :) O så även en liten grej till Magnus o Nettans lilla Astrid :)
 
Kreta var fantastiskt, jag kan definitivt tänka mig att åka dit med barnen, sjukt mysigt :)
 
Så här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
Lyckliga jag som får spendera resten av mitt liv med dig ❤️
 
Älskar dig mer än ord kan beskriva ❤️
 
Mitt allt ❤️
Min man ❤️
 
 
Tjing...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0