Sista lediga veckan!

Ja, då e jag inne på sista lediga veckan, sen kör vi så det ryker!!
Denna vecka kommer innehålla tjejkväll med de gladaste tjejerna, Sandra, Ullis, Anette, Jessica o kanske någon mer.. Sen blir det även kalas i helgen för alla oss som fyllt/fyller år i sommar :))
Nackdelen e dock att jag fått en salva till alla mina utslag, den gör mig ljuskänslig.. Hahaha, tack för den glödheta värme :D
Så medan barnen leker ute o alla andra hänger på stranden, så sitter jag här inne o latar mig ;)
 
Nä, nu e det allt dags för en kopp kaffe igen.. Hoppas på att hinna blogga lite mer ikväll :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0