Senaste veckan!

Inte mycket som hänt senaste veckan. Jag har jobbat som en liten slav, hahaha.. Det har varit extremt mycket jobbande för mig det senaste, men det e gött. 
E ju lätt att arbeta när man har världens bästa arbete :)
 
Jonas fotbollsträning har dragit igång igen, det e fullt ös.. O imorrn börjar skola/dagis igen..
Blandade känslor inför det. 
Det e ju givetvis jätteskönt att återgå till vardagen igen, samtidigt som det e trist att sommarlovet e slut.
 
O min fina Jonas börjar 4:an, kan ni tänka er!!
Det e ju helt otroligt!
Herregud, min lilla kille börjar mellanstadiet - helt plötsligt låter det som om jag vore ett par år äldre än mina 30, hahaha!
Ja, tiden går fort! Alldeles för fort!
Snart har han väl blivit myndig, skaffat sambo o flyttat ifrån sin lilla mamma :(
 
Nä, nu ska jag inte böla över framtiden, haha!
 
På återseende ;)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0