Känslan!

Av att ha vänner omkring sig 
 
Tittar på den fina tavelramen som jag fick utav fina Eva i veckan o jag blir alldeles varm inombords o många ggr i veckan så ler jag åt minnena från möhippan, en dag att bara vara jag med alla jag tycker så mycket om..
Ni e ju fantastiska 
O jag behöver ju inte skriva att min sjuukt fina möhippebok bläddras i ett par ggr i veckan, hahaha!!
 
Jag har även skaffat mig en ring till, så nu har jag 2 fina ringar på mitt finger 
Lite ovant, men fint :)
Dock behöver ringarna ses i verkligheten, såå mycket finare än på bild, hahaha!
 
Nu ska jag fjäska för Martin så att jag får äta någon form av utemat, såååå sugen.. Men han ska ju alltid vara så ordentlig, hihihi!
 
 
Tjing...
 


Kommentarer
Anki

Så fina! :)

2014-07-20 @ 08:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0