Äntligen fredag :-)

Åh, så skönt med fredag.. Då kanske min Martin vill sitta uppe en liten stund i kväll med mig o titta på teve :-)

Förutom det så sitter jag här i soffan o funderar på om jag ska bege mig ut på en promenad idag, känner mig allt lite seg.. Ska kanske ringa en vän att promenera med...
O min lilla Jonas e så fin, igår var vi ute på lekplatsen i flera timmar, var så fint väder.. Längtar lite tills han kommer hem sen :-) vill kramas..

O så har mina fingrar svullnat lite så snart kan jag inte bära min fina förlovningsring längre :-( jag vill inte ta av mig den.... Dumma fingrar...
Jaja, nog om det.. På söndag åker Martin iväg till Danmark på träningsläger med fotbollslaget, blir ensamt, men jag ska allt stå ut... Har ju Jonas o så kommer min lillebror Jim hit medan Martin e borta, så jag ska roa mig så gott jag kan med pojkarna.. Har planer på att gå till badhuset osv, blir kul...

Nä, nu ska jag titta lite på teve, sen får det bli dags för en promenad, här kan jag inte sitta hela dagen hihi...
Tjoing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0