Badhus o nya gardiner :-)

Morgonen började med en väldigt seg Irene :-) sen bar det av till badhuset, det var kul.. Jonas o Jim såg verkligen ut att trivas :-) Jag hade lite tråkigare men det kändes bra att hitta på något med killarna :-)
Hade tänkt att vi skulle iväg en sväng till lekparken oxå, men mina krafter har tagit slut, så nu jobbar jag vidare med kvällsmaten istället, blir spagetti o köttfärssås :-) blir gott...

O så har jag fixat nya köksgardiner, så fina... Mina förra hade löv o mina nya har blommor.. Kändes lite mer somrigt o jag e i stort behov av sommaren nu hahaha... Skulle vara så skönt ifall det ville bli sommar snart....

Nu e Jonas o Jim ute på framsidan lite o spelar boll :-) O jag ska återgå till maten...

Saknar min Martin väldigt mycket... Längtar så tills det blir onsdag....



Kommentarer
pernilla

tittar in..

jag slår en pling lite senare dag, fullt upp med skola, men typ när S sover middag, får se om du e hemma då. Kram

2009-04-07 @ 09:22:35
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0