Cirkus....

Japp, det kommer en cirkus till stan :-) jätte kul för Jonas tänkte jag.... Gick in på ticnet för att boka biljetter o gissa vad 2 biljetter kostar (1 vuxen o 1 barn) 465:- o sen ska man hämta ut dem till en kostnad av 45:-
Över 500:- för cirkus....
Jag måste säga att jag e måttligt upprörd, men ska försöka hitta ngn som vill gå med Jonas ändå, har ju lovat att han ska få gå... (jag lovade innan jag tittade på priset)
Jag hade så gärna gått men tyvärr så e jag ju allergisk o så länge dem inte använder allergifria djur så får jag allt stanna hemma...

Annars händer inte mycket, vi har varit en sväng på lekparken idag o nu så sitter vi o tar det lugnt... Martin lagar mat, jag tittar på gamla Beverly Hills avsnitt :-) o Jonas målar med vattenfärg...
Så mysigt...

O denna underbara graviditetsklåda e ju helt fantastisk :-) det kliar precis överallt, så underbart... Hade samma klåda med Jonas :-)
För övrigt så växer jag, magen e 31 cm nu o vad jag väger förblir osagt hahaha.... Kanske lägger in en bild sen i mån av tid... :-)

Nu ska jag ägna min tid åt teven o Jonas... Tjing..!


Kommentarer
Michaela

Jag vet det är sjukt dyrt :-S

vi har tivoli och marknad här i helgen så det blir det vi ska gå på.

Miss you.

pussars

2009-04-17 @ 14:43:42
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0