En liten sväng till förlossningen idag :-)

Jajamen, har haft väldigt ont hela dagen till o från, så jag ringde förlossningen för att prata lite o dem ville gärna att jag skulle komma in så det gjorde vi..
En hel del undersökningar men allt var bra, jag har förvärkar... Skönt att veta hur det ligger till.. Så med andra ord blev det inget shoppande för mig o syster Sandra idag :-( får ta det en annan dag istället..
Jag fick shoppa här i Skara istället, men det slutade bra. Jag hittade en fin blå tunika att ha på mig i morgon  :-)

Så i morgon ska det fixas o donas o så måste jag måla naglarna oxå...

O Martin hade som sagt seriepremiär för fotbollen idag o det slutade 3-3, men Martins lag hade vunnit, det sista målet var en liten olycka... Men bättre sluta lika än med förlust :-)
Jag tyckte det var en bra match.... Så stolt över min fina Martin...

Ja, han e bra fin min Martin.. Han var så lugn o go när vi åkte till förlossningen idag, o nu sitter han här bredvid mig o tittar på teve. Han e så fin, älskar honom så oerhört.. Men trist att jag ofta e på så dåligt humör, så rar han e som bara tar det o låter mig tjura... :-) 
Han körde även Jonas till min mamma idag :-) där får Jonas det kul..
Jag pratade med honom förut o han sa att han hade haft jätte kul, så det kändes bra..

Nu ska jag återgå till filmen o Martin, vår kära bebis e på väg emellan revbenen känns det som hahaha, måste sträcka lite på mig :-)
Godnatt..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0