Fredag idag... :-)

Ja, idag e det äntligen fredag, jag älskar fredagar... O i kväll e det seriepremiär för Martins fotboll, ska bli jätte kul.. O så ska jag shoppa loss med min syster Sandra idag, ska bli kul... E så sällan man kommer ut på lite shopping :-)

O min lilla Jonas har åkt till dagis o efter det så åker han direkt till min mamma, så jag hinner inte se honom alls förrän han kommer hem på söndag igen... Men han kom in till mig i morse o gav mig en smarrig puss på kinden innan han åkte :-) min mys-kille...
Han har blivit så mysig det senaste, mös lite igår oxå :-) 

O han pratar så mycket om bebisen, o när den kommer osv, det känns som om han längtar lite... Han har redan planerat att han ska vara hos vår vän Erik när jag föder o så ska dem komma till sjukhuset o hälsa på men bara om jag torkat bort allt blod från bebisen först... (han tycker det e lite läskigt med blod)
O han har ju sett på teve att bebisarna e blodiga när dem kommer ut o det gillar han inte riktigt....

Nä, nu ska jag fortsätta titta på vakna med det voice, himla kul.. Särskilt rapattackerna hahahaha...
Puss...! 



Kommentarer
pernilla

hej hej.

jo vi kommer till matchen, ja pratade med Patrik i går.

Han kommer hem nu om ågon timme kanske, med gips och allt o ingen fotoll innan sista juni i alla fall, så får man se sen.

tack, känns skönt att äntligen få ett hus. Mäklaren var här nu nyss och tog kort o så på bostadsräten, kommer väl ut någon g nästa v skulle jag gissa på på nätet. aja..

ja smärtan suger, o n måste jag ta hand om allt själv, patrik får inte en s lyftaett papper på 4-6v, med höger näve.. puh..

2009-04-24 @ 13:26:59
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0