Full rulle denna helg :-)

Ja, helgen började med att jag o Jonas tog en tur till Vara på fredagen o där var vi hela dagen från ca halv tio till kl halv sju :-) det var skoj.. Vi hälsade på våra vänner Susanne o Jörgen + barnen, o där kommer det en fjärde liten knodd om ca 2 veckor, blir spännande :-)
O igår var det dags för sista träningsmatchen för Martin så den tittade vi på såklart :-) O min syster Sandra kom oxå dit en sväng o tittade, det var kul... Sen följde Jonas med Sandra hem i ett par timmar, dem hade jätte kul o Jonas var super nöjd när han kom hem :-)
Så härligt för honom, dem hinner ju inte umgås så mycket som dem gjorde förr...
 
O idag kommer David o Isabelle hit om en stund o sen ska vi gå till lekparken :-) ska nog möta Marie o Ebba där oxå, blir skojsigt...

O nu sitter Jonas bredvid mig här i soffan o målar lite o Martin dammsuger :-) så fint det blir..
O i morgon e det dags för föräldragruppen igen, ska prata om andningen :-)
 
Nä, nu ska jag fixa håret så jag inte skrämmer David o Isabelle när dem kommer hit... Men nu har det gått någon vecka så en ny bild e ju passande :-) Nu e vi i V.33.. :-)





Kommentarer
Michaela

ser ut som bilden innan :-D

fint fint ;-)

2009-04-19 @ 22:02:39
URL: http://mixia.blogg.se/
pernilla

så vad gör du på dagarna nu då??

2009-04-20 @ 11:37:46
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0