Härlig dag i lekparken...

Så kul det var i lekparken idag, något som var väldigt roligt var att Martin kom ut efter att han hade städat :-) tycker det e kul när vi leker alla tre :-)
O min vän Marie e så glad nu :-) så härligt o se henne springa runt o le hela tiden... Hon förtjänar allt att vara lite glad..

Tyvärr så råkade vi på ett par himlans otrevliga barn i lekparken.. Så jag har en fråga, får man säga åt andra barn som man inte känner?
Dem var faktiskt jätte otrevliga, kallade våra barn för bebisar o var allmänt tykna, jäkla ungar.. Jag skakade i kroppen av ilska...
Dumma barn, jag brukar inte kalla barn dumma, tycker personligen att det e så fult att säga så men dem där barnen var verkligen dumma.... Fy bubblan...

O nu så e Martins bror David o Isabelle här o har ätit lunch med oss... O Davids kompis var här med sin motorcykel, mycket fin :-) så David tog en sväng med den...
O Jonas fick allt provsitta lite  :-)







Gissa om Jonas trivs här :-)


Kommentarer
Michaela

sot :-) värsta coola killen ;-)

2009-04-17 @ 14:44:54
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0