Långfredag :-)

Idag började morgonen med att titta på Martins fotbollsmatch, mycket spännande.. Tyvärr så förlorade dem, men det var kul att titta...
Sen bar det av hemåt, vi åt lunch o sen var det dags att åka o hämta Jonas hos mormor, han hade haft kul där :-) O nu e vi hemkomna efter att ha varit hos Martins mamma o Håkan på middag, det var trevligt..
O så har Jonas läst godnatt saga för mig o Martin o sen läste jag för Jonas :-) det var mysigt....

Börjar känna mig riktigt trött nu, så det blir väl sängen strax... Ska ta lite fina bilder på mina killar i morgon så jag kan lägga in dem här... I morgon ska vi mysa bara vi tre, ska äta lite potatisgratäng o sånt gott... Blir nog jätte mysigt...

Så på söndag så bär det av till Martins mamma o Håkan igen på lite påskmat, blir gott..

Nä, nu blir det sängen för mig, tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0