Massor med barn o barnkalas....

Ja, då har det varit många barn i min närhet idag :-)  Jag o Jonas har lekt med Isabelle, Kim, Marcus, Ebba o Marie, livligt men kul... :-)
O sen efter det så var det dags att gå på kalas, Jonas kompis Elise har blivit 5 år o det skulle firas....

O sen kom min lillebror Jim hit o han ska stanna här tills på onsdag, blir kul... Imorrn ska vi till badhuset :-) det gillar jag.. Tyvärr så får jag inte plats i min bikini så jag får titta på denna gång... :-(

O min älskade Martin har åkt till Danmark idag med fotbollslaget, saknar honom massor... Vill att han kommer hem men samtidigt tycker jag att han förtjänar detta så som han sliter o får stå ut med mitt tjôt hela dagarna....
O sen går ju dagarna rätt snabbt så han e snart hemma igen, blir kul...

Nu ska jag släpa ut min son ur duschen för han lär knappast inte gå ur den frivilligt hahaha...


Kommentarer
carita

ja du har barn omkring dej och jag har barntomt inte en enda så långt ögat ser,känns lite ovant ,ha det nu bra med små grabbarna kram

2009-04-05 @ 21:30:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0