Muckimecki

Det ordet sa Jonas för ett tag sen men jag o Martin kunde inte tyda det hahaha.. Men nu vet vi.. :-)
Jag bad Jonas hämta mina tuggummin i min jackficka, då svarar Jonas, kan du hålla min glass när jag hämtar dina muckimecki hahahaha.. Jag skratta som en tok...
Sicket ord....
Martins brorsdotter kallar tuggummi för tuggamej :-) himla sött det oxå hahaha

Idag e en riktigt dålig dag, förutom det jätte fina vädret. Jag mår riktigt dåligt idag.. Skulle vilja sova de närmaste veckorna.
Fick ett samtal från Antenatal idag o jag har fått en ny tid ang UL nästa torsdag.. Känns bra..!

O snart ska vi ut en sväng, jag vill köpa en ny hemtelefon.... :-)

Jo, jag gör en liten efterlysning oxå här på bloggen..
Jag söker ägaren till en ljusgrå tröja med dragkedja i mitten o med texten black and white på..
Den hänger här i hallen o jag kan inte hitta ägaren... :-)

Jaha, då bär det av utåt....
Tjing..! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0