Mvc idag :-)

Ja, morgonen började med ett besök på mvc, mycket roligt... Det bästa av allt var att jag bara gått upp ca 1,5 kg sen förra besöket för ca 4 veckor sen :-)
Känns mycket bra.... Hihihihi...
Bebisen sparkade o slogs när vi lyssnade på hjärtljuden :-) O mitt blodvärde var sämre, men det anade jag redan så nu har jag varit på apoteket o köpt järntabletter :-) får se om jag blir något piggare...

O nu ska jag o Jonas gå till Kim o Marcus o leka, blir kul :-)
Martin jobbar hela dagen o kommer inte hem förrän 22, så vi får försöka hitta på saker så att tiden går lite fortare...
Längtar tills han kommer hem, har haft honom hemma i flera dagar nu så det e lite trist att vara utan honom... Längtar till sommaren då han e ledig i 8 veckor :-) blir mysigt...

Nä, nu ska vi kila iväg innan syster Sandra ringer, hon ville leka med oss idag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0