Påskafton idag :-)

Idag var vi uppe med tuppen :-) gick en liten runda på stan o sen gick vi till Jeannette o Magnus på lite fika.. Men jag o Jonas sprang ifrån en sväng o gick  påskparaden, det var skoj o så fick man godis oxå :-)
Så där var vi en stund o Jonas spelade Wii :-) synd att det e så dyrt annars hade jag köpt det, jätte kul spel ju....

Efter det så åkte Martin o hans bror David till vårat gamla förråd o hämtade det sista medans jag, Jonas o Isabelle åt lunch o målade påskteckningar :-) jätte mysigt..
O eftersom det var så himla fint väder så var vi tvungna att gå en sväng till lekparken oxå :-) där mötte vi Marie o Ebba.. O dem följde med oss hem sen o så fortsatte vi leka medans Martin lagade mat :-)

O nu har kvällen kommit o jag har nyss satt mig i soffan efter att ha strykt lite gardiner o skjortor... I magen spänner det mycket i kväll, det stramar åt alla håll o kanter :-)

Nu ska jag titta lite på teve med Martin o sen e det åter dags för sängen... I morgon ska Martin ut o golfa med sin pappa o några fler så då ska jag leka med Isabelle o David igen för David har jouren på brandkåren... Ska nog ringa Marie en sväng oxå om det e fint väder, så drar vi nog till lekparken igen :-) e så kul när barnen har roligt....

Sen på kvällen så bär det av till Martins mamma o Håkan på lite påskmat, blir gott...

O nu lite bilder från idag :-)



Påskgubben Jonas på väg till stan :-)



Axvalls IFs superstjärna Magnus Elg :-)



Påskparaden :-)



Jonas med sin fina traktor som han fick i påskpresent av sin mormor o morfar... :-)


Kommentarer
Zlatan

Snygg bild på superstjärnan Zlatan! Tack Hartin...

2009-04-12 @ 12:50:50
Michaela

Gud såååå söt :-) hahaha

2009-04-17 @ 14:46:14
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0