Underbara Söndag...

Idag har vi varit på lekparken med David, Isabelle, Marie o Ebba, det var jätte skoj... :-) O så har vi ätit glass, mycket gott..
O stackars Isabelle ramlade i lekparken o bet sig i tungan...
           Nu ska vi snart bege oss till Martins mamma på middag, blir härligt... Har varit så underbart väder idag, vill knappt att dagen ska ta slut...
O Martin har spelat golf, tror det var bra för honom.... E ju ett tag sen sist :-)

Idag har jag gått så mycket att mina fötter bultar o smärtar, inge skönt alls....
O så träffade vi Martins vänner Erik o Thomas en sväng o gick en promenad med dem, det var trevligt...
Nä, nu ska jag vila mig lite så jag orkar med promenaden till Martins mamma på Skaraberg, e ju en bit att gå....
Krams


Kommentarer
pernilla

fullt upp hör jag. men gud så underbart väder det är. var ute i morse med hea familjen i spåret och gick för en liten stund sedan spåret igen med Savannah!! Ska ut och bada med hundarna sedan i kväll när Patrik och lilla syster min kommit hem från tatueringen.

Men gud så skönt väder sitter ute hela tiden. Och Savannah springer runt på altan =)..

ses i morn på matchen kanske ?? ha d gott ... o hälsa

2009-04-12 @ 16:51:13
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0