Underbara tisdag...

Ja, då har denna dagen snart gått den oxå :-)
Idag har jag lekt lite med Jeannette, stor städat hela lägenheten o rensat upp på Jonas rum, det blev jätte fint.. Jag har även limmat Jonas byrå o satt upp hans namn  på dörren :-) jätte fint.

Har dock väldigt ont i mina fötter, dem stackars benen e så fruktansvärt svullna t.o.m Jonas har reagerat på hur tjocka dem har blivit haha, underbart..!
O nu så har jag gått igenom korten vi tog från bröllopet, så fina så..

I kväll ska jag göra så lite som möjligt, sitter o väntar på Martin som ska komma hem från sin golf-runda så småningom. Har ju varit så himla fint väder idag o fåglarna kvittrar överallt, underbart.

O så lyssnar jag på Måns Zelmerlöws underbara nya skiva, så duktig han e :-)
Nu ska jag återgå till Jonas, vi ska nog bygga lite med klossar :-) har tagit några fina bilder på min underbara kille idag oxå :-)
Lägger in dem här så alla kan titta på min prins..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0