Underbart väder idag :-)

Åh, så fint det e ute idag.. Idag har jag träffat en tjej som heter Viktoria aom brukar ha ljuspartyn, så jag ska nog gå på ett i sommar.. Hon hade så mycket fina grejer, tyvärr så kostar dem en hel del men det e ju alltid kul med partyn :-)

O nu tittar jag lite på teve, ska äta lite o sen ringa min vän Marie... Ska även till lekparken sen med Jonas, Isabelle o Martins mamma, blir nog jätte mysigt...

Annars händer inte så mycket, en ganska lugn onsdag.. Martin jobbar o kommer hem efter 15 o då ska han laga hemmagjord pizza.. Blir gott.!

Kanske skriver mer lite senare, nu ska jag återgå till teven.. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0