Vill inte vara sur mera....

Ja, sur e väl bara förnamnet... E så trött, har fruktansärt ont i rygg o revben, illamåendet tar kål på mig o så har vi dessa spy-dagar som e så underbara...  O med detta blir jag såklart skitsur o det går ut över min stackars Martin...
Ibland borde han få pris för allt han får stå ut med, o om han blir trött på allt så blir jag galen... Jag får vara sur o grinig men inte han :-) det e inte lätt för honom...
O det e verkligen inte min mening att vara så sur o grinig men jag e helt slut.. Jag vill att veckorna ska gå fortare så att jag kan få må bra igen, o så att Martin kan få tillbaka sin glada o trevliga tjej igen...
Men men, vad kan man göra??

O inte nog med detta så har jag blivit tok-förkyld så nu e jag hes oxå o kommer förmodligen att tappa rösten till helgen, blir kul....Skit oxå..!

Jonas min prins o jag låg o kramades i ca 30-40 min igår, sååå mysigt.. Händer ju inte ofta nu för tiden... O igår kväll var han iväg på cirkus med David o Isabelle o han hade jätte kul... Han hade så mycket att berätta när han kom hem igår, sååå kul..

O i morgon ska Jonas till min mamma o sova där tills söndag. O jag ska åka med min syster Sandra till Skövde o handla något fint som jag kan ha på mig på Martins mosters bröllop på lördag.. Sen på söndag så ska vi hämta Jonas hos mamma o köra honom till hans kompis Annie som har födelsedagskalas..
Så denna helgen e helt fullbokad o jag jätte förkyld.... Ska bli spännande....

Nä, nu ska jag be Martin om ursäkt o sen ska jag skika iväg honom till Erik en stund o så ska jag vila framför teven o tycka synd om mig själv...
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0