Ännu en måndag....

Idag blir det lugnt, kanske blir lite lek i lekparken för Jonas del :-)
Igår ringde Jonas ena kompis o ville leka, så jag tog med pojkarna till lekparken en stund o så ringde jag Carro, så hon o hennes son Leo kom oxå dit :-) även min vän Agneta kom dit en sväng..
O så var jag ju ute med Erika o hennes lille knodd Simon oxå, sååå söt..! Vi var ute med barnen i ca 1,5 timme o gick, medan Jonas o Martin hängde på golfbanan :-)
    Jag var även ute en sväng på kvällen med Agneta, vi gick i ca 1,5 timme... Jätte skönt, dock var det en man som skrämde skiten ur oss med sin närvaro, han såg jätte läskig ut o betedde sig lite underligt.. Men vi drog ifrån honom..

O fina Kasper blir bara större o större, nu har t.o.m jag börjat tycka att han vuxit lite :-)
O på onsdag blir han ännu större för då ska vi få träffa lille Dylan, åh så kul... Måste springa iväg o köpa något fint :-)

O i morgon ska vi kanske en sväng till Martins mormor, vi får ju passa på nu innan han börjar jobba igen, sen bir det bara helgerna som vi kan hitta på saker på..
O nu sitter underbara Martin o larvar sig med en gnällig Kasper o påstår att han e mamma-sjuk o att det e därför som han gnäller, hahaha bara för att jag råkar sitta vid datorn :-)
Söt han e..!
Nu ska dem visst fila naglarna, spännande :-) blir Martins första gång :-)

O jag ska göra mig redo för ett "våra bästa år" avsnitt, har inte tittat på flera veckor, så nu kanske det faktiskt har hänt lite hahaha..
Måste dock lägga ut några bilder från igår när barnen leker på lekplatsen, dem e ju så söta..!







O nu ska lille Kasper få sina droppar o så väntar teven :-)
Tjing..!


Kommentarer
Pernilla

Hej.

Har lagt ner min blogg så du vet. Men det jag ville säga var att jag glömt att ringa dig, förlåt!! och nu tittar du vll på boll och ag är hemma,orken i magen är sisådär. men jag ska påminna mig själv och ringer i morn. ha d gott kramar

2009-08-10 @ 20:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0