Äntligen lördag....

O vad har vi gjort idag?
Martin for iväg i morse o spelade lite golf med sin vän Johan, jag städade, tvättade o plockade undan en massa skit o så försökte jag mig på en kopp kaffe haha..
När Martin kom hem strax efter lunch så gick vi o handlade o sen hamnade vi på lekparken :-) där hittade vi Erica med familj, mycket trevligt :-)
vi pratade lite o bestämde att vi ska ses på öppna förskolan på måndag efter att vi lämnat de stora barnen på dagis :-)

För övrigt så har det varit en ganska lugn dag, nu sitter vi alla 4 i soffan o tittar på bolibompa :-)
Lägger in lite bilder på det viktigaste i mitt liv.... :-)






Mina 3 prinsar e det finaste som finns :-) E såå lycklig att jag har dem.....  :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0