Då har vardagen sprungit ikapp oss......

Nu har jag inte bloggat på någon dag, har verkligen haft fullt upp nu när vardagen sprungit ikapp oss, Martin har börjat jobba o Jonas har börjat dagis igen..
O jag o Kasper lämnar o hämtar o så ska det lagas mat o tvättas, plockas o donas... Men jag älskar det..! Jag älskar att få gå hemma med mina barn o skulle inte vilja byta bort det alls...
Igår när vi lämnat Jonas på dagis så gick vi en lång promenad med Jenny o Kristin sen hann jag lagom ta en kaffe innan det var dags att bege sig til dagis igen för att hämta Jonas, sen gick vi hem o lagade lunch...
Sen kom min syster Sandra hit, så vi tog med henne ut på stan o handlade lite o sen var det dags för återträffen på föräldragruppen :-) Jätte kul.. Var så kul att få se dem andra bebisarna :-)
O så ska vi fortsätta att träffas 1 gång i månaden fram tills våra bebisar e 1 år, spännande :-)
     Sen när vi äntligen kom hem var kl närmare 17 o Martin for iväg till fotbollsträningen o jag lagade kvällsmat.. Sen när kvällen kom o barnen var lagda så satte jag mig ner i 2,5 timma o skrev dop inbjudningar, snacka om att jag var trött i armen sen hahaha..
Men nu e det gjort o ska bli såå kul att skicka iväg dem...
Sen innan jag somnade så kom Agneta o Carro förbi en sväng o pratade lite, mycket trevligt...

O idag har jag nyss lämnat Jonas på dagis, Kasper vilar lite i vagnen o jag sitter här :-) Ska väl brygga lite morgonkaffe om en stund...

O min duktiga Jonas har cyklat till o från dagis nu, han e såå duktig.. Tänka sig att det kan gå så snabbt att gå från att inte kunna cykla alls till att cykla utan vare sig stödhjul eller extra handtag :-) typ 20 minuter hahaha...
O han e så stolt oxå, o så måste jag berömma min stora kille när det gäller ute i trafiken, han stannar när han ska o han tittar åt båda hållen innan han frågar mig om det e okej att gå över vägen :-)
Jag e såååå stolt över min fina Jonas..!

O så har jag klippt Martin o Jonas med trimmern :-) det var väldigt roligt :-)





O så den lille Kasper oxå :-)

Så söt man kan vara i en bamsepyjamas :-) o redo för läggdags :-)

Nu vaknade Kasper så nu ska vi mysa lite innan det e dags för oss att hämta Jonas på dagis igen :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0