Duktiga Jonas...

Min duktiga Jonas har visat sina kunskaper inom fotografering :-) nu har sprungit runt här o tagit kort på oss i familjen, så söt.. Men han e duktig oxå...
Pratade nyss med David i telefonen, han ville prompt veta vad vi ska till Göteborg o göra, men det kan ha allt få fundera på en liten stund till.. Så därför kan jag inte skriva varför, ifall han skulle råka läsa bloggen hahaha..
Men jag lägger ut bilder sen :-)

Annars så var gårdagen bra, hann dock inte sätta mig vid datorn o blogga men men.. Martin for iväg på kvällen till Olstorp för att dansa o lyssna på Rolandz haha, han hade jätte kul..
O jag satt hemma med barnen, o när dem somnat så kom mina vänner Jeannette o Viktoria hit o så drack vi lite vin o snackade lite skit.. Jätte roligt..!
Känns som om det var en evighet sen sist...

Nu ska jag lägga ut lite bilder på vår fina familj, fina bilder som Jonas tagit :-)









Mmm, vad vi e heta hahahaha... Sååå kul att man hunnit fixa håret innan Jonas fotar hahaha.. Men men, detta e den osminkade sanningen :-)
Har lite svårt att publisera bilder på mig själv faktiskt....
Men visst e han duktig, kortet på mig o Kasper tog han igår när jag o Kasper dansade, kanske han blir fotograf när han blir stor :-)
Han tog en bild på Martins körkort oxå men det hoppar vi nog över här hahaha...

Nu ska jag återgå till familjen, Kasper börjar säga ifrån nu, gissar på att det e mat dags snart :-)

Lägger in lite fler bilder sen när vi kommit hem från Göteborg :-)
Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0