En bebis e född :-)

Ja, då har Kaspers kompis Dylan kommit till världen o bra har det gått :-) Får se hur länge dem stannar på BB, längtar så efter att få se honom, vill ju se vem han e lik :-)
Stort grattis till familjen Ericsson/Hultgren....!

Förutom det så har vi varit hos våra vänner Susanne, Jörgen o barnen en sväng idag, såå trevligt.. Dem har ju oxå fått ett tillskott i familjen, lille Hampus, han e 4 veckor äldre än Kasper..
Tog lite bilder på barnen som måste visas :-)
    O nu har vi ätit lite o snart bär det av till svärmor, ska äta där ikväll :-) blir nog jätte trevligt..!
O vilket väder vi har, helt fantastiskt.. Det enda tråkiga e att jag inte har så mycket tunikor, som hade varit helt fantastiskt i detta väder, känns som om jag går i samma kläder varje dag hahaha...!

Nä, nu ska jag glo runt lite på nätet o sen ska jag göra mig i ordning för kvällen, med denna värme så skulle man behöva duscha minst 2 ggr/dag hahaha..
Lille Hampus 11 veckor :-)

Fina Jennifer 5 år :-)

Daniel 7 år :-)

Dennis 10 år :-)


Barnen e så fina o så stora :-) När jag lärde känna Jörgen o Susanne så låg Daniel i hennes mage :-)
O gissa om åren gått fort hahaha...!

O så lite bilder på min underbara familj... Jag vore inget utan dem, älskar dem mer än något annat..
Min vackra sambo o våra helt underbara barn :-)


Inte så svårt att förstå varför jag älskar honom eller hur?? Min såååå fina Martin....!

O fina prinsen ler o skrattar :-) underbart söt....!





Ibland känns allt så overkligt, e dessa underbara killar verkligen mina, helt otroligt :-)
O jag älskar att älska dem..!
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0