En dag i lekparken...

Dagen började med ett besök på bvc, ett mycket bra besök :-) Kasper hade både vuxit o blivit tjockare o jag har blivit lite mindre haha..
O i natt har Kasper sovit hela 8 timmar i sträck, första gången.. Underbart..!

Sen bar det av till dagis där vi hämtade Jonas ena kompis o så gick vi till lekparken i ca 4 timmar, helt fantastiskt roligt i detta underbara väder.
Barnen fick glass o ansiktsmålningar, min vän Carro o hennes son Leo var oxå med..
Så nu kommer lite bilder från idag.. Barnen e så fina..!






Jonas vän spindelmannen :-)


Leo fick en liten badboll på kinden :-)


Coola Jonas blev en djävul :-) sååå fin...!


O så en bild på fina Kasper oxå, sååå söt.. :-)

Då var denna dagen gjord o helt fantastisk blev den...
Efter att Jonas kompis åkt hem så gick vi hela familjen en lååång promenad, var ju bara ett måste i detta underbara väder. 
O nu sitter jag här i soffan med skoskav o ömma fötter, men helt klart värt det.
    I veckan som kommer ska jag ta reda på när spinningpassen börjar, ska bli kul att komma i form igen :-)
Nu e det dags för teve o criminal minds med Martin..
I morgon föds Kaspers kompis, sååå spännande. Längtar massor tills jag får meddelandet om vad det blivit :-) O önskar givetvis Patrik o Pernilla ett stort lycka till i morgon :-)
Tjing...!



Kommentarer
Anki

Oj, det är nästan så att man blir rädd.

Så han växer den lilla skroten. Så söt!

2009-08-07 @ 09:21:07
Mixx

Haha Loppan går runt och säger att allt är stek :P

Jonas är ju så chill :D

Lilla Kasper är ju sååå underbart söt.



Love ya long time <3

2009-08-07 @ 11:54:41
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0