Härliga lördag...

Åh, vilken dag :-)
Dagen började med att Jonas fick följa med Martin på fotbollsträningen, då gick jag o Kasper en promenad med min vän Viktoria o hennes hund Nicki..
När vi gått färdigt med dem så gick jag o Kasper till vännen Jeannette, så trevligt... Medan vi väntade på att Jonas, Martin o hennes Magnus skulle komma hem från träningen så bestämde vi att vi alla skulle åka till Näs o bada :-)
Så när vi alla var färdiga o på plats så for vi iväg.. O gissa om det var behövligt..? :-)
Jag fällde ut Kaspers insats till vagnen så den blev en filt o på den låg han i skuggan iförd endast linne o blöja :-) o jag tror han trivdes som fisken i vattnet :-) han t.o.m sov en liten stund..
Magnus, Jonas o Martin höll mest till i vattnet medan jag o Jeannette snackade skit på stranden, känner mig inte riktigt redo för beach 2009 hahahaha, blir mer badat nästa sommar :-)
        När vi kommit hem efter ett par timmar på stranden så var det dags för middag, såå gott...!
O sen var kl 19 o då begav jag mig av till Ica för att möta upp vännen Erika o så gick vi en lång promenad på ca 2 timmar, helt underbart.
Det sved o brände dock som tusan i fötterna så dem stoppade jag ner i ett fotbad med både fotsalt o massage, inte helt fel :-)
O nu väntar vi in Jenny, hon ska komma hit o mysa lite med oss :-)

Helt klart en fantastisk dag :-)
Tjing..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0