I väntan på nyponsoppan :-)

Så, nu har jag matat Kasper o lagt honom i sängen :-)
Jonas o Martin gör i ordning lite nyponsoppa, dem blev så sugna på det efter att vi hade varit hos Patrik o Pernilla o dem gjorde i ordning det :-)
O fina Dylan, sååå söt...
Vet inte riktigt vem han e lik, men enligt Patrik o Pernilla så e han väldigt lik sin storasyster Savannah när hon var bebis..
Lägger in en liten bild på godingen :-)


Jisses så söt man kan vara :-) o så liten i jämförelse med Kasper haha...!

Igår var vi som sagt en sväng till Martins mormor o morfar, hade jätte trevligt. O så var Martins yngsta moster där med sina 2 söner som e 4 o 6 år gamla..
Martin o barnen lekte för fullt...! Kommer lite bilder på grabbarna när dem lirar fotboll haha...





O så hade vi Isabelle o David här på besök för någon dag sen, tog en sån himla söt bild på henne o Kasper, den bara måste visas :-)


Sötnosar :-) O lille Kasper e ju så söt att man skulle kunna äta upp honom...  :-)

Idag har Martin börjat jobba igen efter 8 veckors semester, var allt lite skrämmande.. Men vi klarade oss igenom dagen utan störra dramatik.
Dock så har min stora prins börjat äta dåligt, tycker inte om det alls. Han känns så smal, jag brukar säga att han e som en dinosaurie på ryggen när han böjer sig fram :-(
Min fina kille...!
Vi hann även ut på stan en sväng, drog iväg o handlade kläder till Savannah o Dylan, såå fina. Vi köpte en hallonröd klänning till Savannah o en likadan body som Kasper har på sig på bilden o så ett par mörkblå mjuka jeans till Dylan, tänk så fina barnen kommer bli.
O jag verkligen älskar kläderna inne på Bjarnes här i stan.. Men det e synd att dem ska ha sånna fruktansvärda priser, det e ju tur att HM finns när man behöver handla lite fler plagg :-)

O så måste jag lägga ut en bild på mina fina prinsar som jag tog för någon dag sen..
Dem e världens finaste..


O min fina Martin e guld värd, älskar mina 3 killar så oerhört mycket, dem e mitt liv.!

Nu ska jag umgås lite med Martin innan det e dags för sängen..!
Tjing..!


Kommentarer
Anki

Vilka fina bilder!

2009-08-13 @ 09:22:46
Pernilla

Halloj, och tack föri går, absolut himla fina kläder, och himla finapojkar du har =).

Hoppas alltär bra och att nypon soppan smakade gott =) Kram

2009-08-13 @ 10:32:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0