Jonas hemma igen :-)

Ja, då har prinsen kommit hem igen :-) Erik kom med honom för en stund sen o dem har haft jätte kul, fast det visste jag ju innan att dem skulle ha :-)
Själv så har jag tvättat lite o så åkte Martin o Jonas precis iväg för att tvätta bilen o jag ska börja med maten om en stund, blir spagetti o köttfärssås idag :-) såå gott...

David o Isabelle var nyss här o hälsade på lite, var allt ett tag sen nu.. Det var trevligt, Isabelle blev lite ledsen för en stund när Martin o Jonas lekte tjuv o polis med David, eftersom dem satte fast honom i Jonas handbojor :-) men jag bjöd på lite glass o så var den saken ur världen hahaha....

Har även pratat med mamma idag ang dopklänningen, så nu hoppas jag att hon letar upp den o kommer hit med den snart :-) Tänk att lille Kasper ska döpas, sååå kul ju...
Han kommer bli så fin...!

Nu tittar Kasper upp från sin lilla vila så får väl ta mig an honom strax :-)
Lägger in en bild på lillen...

Lik pappa här :-)

Nu e det dags att ta tag i hemmet, måste hänga lite tvätt :-)      
Tjing...!         

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0