Karl o barnledig.....

Precis så e det... Jonas har åkt till sin kompis Ludvig en stund o Martin tog med Kasper på fotbollsmatch, så här sitter jag i lugn o ro....
E faktiskt ganska skönt med en liten stund för mig själv inför den kommande veckan med dagis, öppna förskolan, tider att passa o så ska ju Jonas till tandläkaren så den dagen blir nog tuff.....både för honom o för mig :-( Det e tur att jag har Martin så han kan följa med Jonas dit, jag skulle bara börja gråta, så det e lika bra att jag stannar hemma o gråter.....
Men om Jonas ber mig så följer jag självklart med...!

Nu ska jag lägga mig ned i soffan en stund o njuta lite av tystnaden o sen ska jag ut i köket o göra paj :-) blir gott till kvällen framför teven...

O lillprinsen började skratta som en tok förut när jag smorde in honom lite hahaha...Så söt..!
O Jonas e nog världens bästa storebror, fast det visste jag tidigt att han skulle bli, han e ju så snäll av sig o speciellt när det gäller mindre barn.
Ja, jag kan inte klaga, han har varit genomsnäll redan från födseln, så nu e jag beredd på lite motstånd från Kasper hahaha...

Ok, dags att vila lite :-)
Tjing...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0