Lååång dag idag....

Igår hann jag inte skriva något, hände ju saker hela tiden, o idag e jag ensam med barnen större delen av dagen..
Martin har jobbat men var hemma en stund o åt lunch med oss o nu e han hemma i ca 1 timme innan han ska iväg igen o kommer sen hem vid ca 21:30-22..
O vilken liten tid man får över när man har 2 barn hahaha.. Härligt...  :-)

Nu sprang i alla fall Jonas iväg till lekparken med David o Isabelle en stund o så ska jag strax börja med kvällsmaten, blir spagetti o köttfärssås.. :-)

O nu e det snart dags för spinning, bara 2 veckor kvar tills det börjar, här ska brännas som aldrig förr haha, e ju värt ett försök i alla fall..
O så måste min lilla boll upp från källaren snart, så jag kan börja rulla på morgonkvisten :-)
Ska bli såå härligt att komma igång o så kan jag ju hoppas att det kommer märkas.. Börjar faktiskt tröttna på fläsket i ansiktet, att det ska vara så himla svårt att få bort??

Nä, nu har jag inte tid att skriva längre, ska bege mig ut i köket o så ska jag pussa min sambo hejdå... :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0