Lördag :-)

Idag har vi varit ute på stan en sväng o handlat, gick även förbi lekparken en stund så Jonas fick leka av sig lite :-)
     Sen bar det av till svärmor på lunch, det var trevligt..!
O nu har vi nyss kommit hem, Kasper vilar lite, Martin donar i köket o Jonas väntar på att Martin ska bli klar så dem kan gå ut o fixa lite med Jonas cykel, dem ska ta bort det extra handtaget på cykeln så Jonas når ner när han sitter på sadeln, för om 2 dagar ska han få cykla till dagis :-)
Han e så duktig på att cykla men tyvärr lite feg efter att han råkar ramla några ggr, sötnosen... Men man måste ju ramla lite för att lära sig :-)

O i kväll kommer min vän Jenny hit, vi ska mysa lite o snacka lite skit, sååå trevligt.! O så ska vi nog ta något glas vin oxå, gottit..!
O så ringde jag till Jonas pappa igår, frågade om han fått kortet som Jonas skickade i veckan. O det hade han fått o så pratade vi lite om hans dotter Amanda som e strax över året o som ska bli storasyster i januari :-)
Så pratade vi lite om Jonas o Kasper oxå, sen ville Jonas prata så det fick han.. Dem pratade en stund o Jonas berättade om våra grannar - polisen :-) Han frågade oxå om han kunde få fler kort, han har bara 3 st o Johnny sa att han skulle försöka ta tag i det o skicka några flera, så jag hoppas att han gör det nu..
Jonas e ju faktiskt nyfiken o han undrar hur den familjen ser ut o hur dem bor osv.. Så nu håller jag tummarna för att det kommer något brev på posten, Jonas skulle bli så glad..!

Nu ska jag mysa lite med familjen o titta på när Jonas kliver på sin cykel sen när dem e klara :-) såå kul.. Så härligt att se allt som händer, han har ju blivit stor.. Hela 5 år.!


Min fina stora kille :-) Såå fin..!


Inte världens gladaste men däremot en av dem sötaste :-) Såå fin..!

Jag har helt klart världens finaste barn :-) 

Nu ska jag titta på Jonas när han cyklar :-)
Tjing..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0