Min skadade prins...

Nu sitter vi i soffan o väntar på att affärerna ska öppna så vi kan handla en present till våran kompis Erik som fyller 23 år idag..
O Kasper sover i Jonas famn, mina fina killar... Jonas har i alla fall kunnat få i sig lite nyponsoppa idag o hans läpp e sååå svullen...
Lägger ut en bild på pojkarna, man ser Jonas hemska läpp där :-(

Usch, så hemskt det ser ut... :-(
Igår när jag skulle sova så låg jag bara o tänkte på ifall Jonas skulle vakna under natten o vara ledsen, o så e ju han sån att han gnisslar tänder när han sover o blotta tanken på att han kanske skulle göra det under natten, skar som en kniv genom hjärtat på mig :-(
Stackars Jonas...!
       Men han e duktig, jag ska ta med honom till leksaksaffären idag så han får köpa sig något fint..!
O så ska vi gå en sväng till Martins jobb o hälsa på o så ska vi lämna en tröja till Martins vän o kollega Johan som dem beställde tillsammans med mig från me&i :-)

Ska återgå till barnen nu, Kasper behöver läggas så han kan sova ifred o jag o Jonas ska göra oss fräscha o redo för att lämna hemmet...

O tack Erica för dina värmande ord :-) men e man mamma så känner man ju såhär, det e ju det vi e så bra på :-)
Men jag hoppas att smärtan i hjärtat försvinner snart o så fort min prins mår bättre så tror jag att jag oxå kommer må bättre... Men tack..!


Kommentarer
Erica

Ja vi har ju en tendens till att känna dåligt samvete,skuld eller ångest när det händer våra barn någonting...inte konstigt,för det är ju det finaste vi har...men ack så jobbigt vissa gånger att känna sådär, att ha ont i mammahjärtat är hemskt.....Hoppas han hittar något skojj i leksaksaffären,så kanske smärtan lättar lite..

2009-08-26 @ 10:09:06
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html
Anki

Stackars inte undra på att det gör ont. Hoppas att det lättar under dagen. Kramar

2009-08-26 @ 12:14:57
FRIEDA

Hej hej!!!



Nu i helgen får jag höstkollektionen på smyckena!!

Dax att fundera på om du vill ha ett party !!



Kram FRIEDA

2009-08-27 @ 18:14:11
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0