Öppna förskolan :-)

Igår blev det inget bloggande alls, fick migrän o det var ingen höjdare när man e ensam hemma med 2 barn o en sambo som golfar i Stockholm... Men det gick...!
Dagen igår började i alla fall med att jag o barnen gick hem till Erica o barnen, där lekte dem stora barnen o dem små mös med oss, blev bjudna på kaffe o glass oxå :-) inte helt fel inte..!
När vi sen skulle hem strax efter lunch så kom migränen.. Vi gick hem o jag la mig i soffan, efter en stund kom Carro o bara satt här.. Kändes bra att ha någon här ifall migränen skulle bli sådär riktigt illa som det blir ibland, då hamnar jag i sängen med hinken intill o så kommer jag inte upp förrän dagen därpå... Men det slapp jag denna gången som tur var..

Idag gick jag till dagis med Jonas o sen gick jag o Kasper vidare till Öppna förskolan, där träffade vi Erica o Simon o så var det dags för lek igen :-)
Jag glömde inte kameran denna gången :-) så jag tog några kort, tyvärr ser man inte så mycket utav Simon, han var lite osocial o sov när jag väl hade kameran framme haha, men så söt..!



O så en bild på lilla prinsen som börjar bli stor, 10 veckor i morgon, tänk så fort 2,5 månad har gått.. Nästan läskigt..
Jag o Erica pratade om det idag, att tiden gått så fort, tänk om man kunde stanna tiden lite?? Eller e det så att vi måste skaffa en till snart hahaha...
Ja, fler barn vill jag allt ha, men vill nog vänta ett tag, e ju så skönt att må bra nu....!

Väl hemma igen o efter lunchen så sitter Jonas vid tevespelet, Kasper vilar i babygymmet o jag sitter här... Måste lägga in en bild på min stora prins oxå :-) E ju sååå fin..!
På ena bilden måsta han göra sin coola min såklart hahaha...



Sötnos...! Han spelar lite luftgitarr oxå :-)

Ska ringa min mamma idag oxå, Jonas bad mig göra det, han vill sova där någon helg...
Tyvärr e det så jobbigt med skjuts, Martin har ju sina träningar o matcher varje vecka o förra veckan ska vi inte prata om där var det träning måndag, match onsdag, träning torsdag, match fredag - ja den veckan var allt intensiv..

Ska bli skönt när han kommer hem ikväll, saknar honom så mycket när han e borta.. :-)
Senare idag så blir det nog en sväng till lekparken, e ju så himla fint väder idag, såååå härligt..!
Nu ska jag glo in Ericas blogg o se vad hon skrivit för kul :-)
Tjing.! 


Kommentarer
Erica

Sötisar alla 3 :)

2009-08-24 @ 20:46:36
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0