Öppna förskolan :-)

Idag började dagen med att min lillasyster Sandra kom hit vid 08:10 för att hämta Jonas o sedan lämna honom på dagis, så jag o Kasper slapp gå dit... sååå rart..!
Sen när hon kom tillbaka så gick jag, hon o Kasper till Öppna förskolan, där träffade vi Erica o Simon.. O så var vi där mellan 9-11 sen var det dags att bege sig till dagis o hämta Jonas.
Sandra tog då Kasper en sväng, hon ville ta med honom på en promenad... Då gick jag o hämtade Jonas o så gick vi o åt, så trevligt att få lite egentid med Jonas, händer ju inte så ofta längre :-(
Sen mötte vi upp Sandra o så gick vi o fikade med Jenny o Matilda, o Ullis kom en liten sväng oxå :-)

O nu har vi kommit hem o jag har nyss pratat med min vän Jessica som säljer tupperwear (vet inte riktigt hur det stavas hihi) O så hoppas jag att hon kommer hit i nästa vecka så jag kan få beställa lite saker, jag vill bl.a ha en sån portionsgrej till Kaspers ersättning :-) o så skulle jag kunna tänka mig en sån där mugg oxå :-)
Så om fler vill ha så får ni gärna höra av er :-)

O min älskade Martin har kommit hem från jobbet nu, e så skönt när han e hemma... Ska nog skippa promenaden ikväll o istället mysa med familjen framför teven, det e ju trots allt fredagsmys idag hahaha...
 O sån otur att jag glömde kameran hemma, hade kunnat ta såå fina kort på Kasper o Simon idag när vi var på Öppna förskolan, det var ju urtrevligt där :-)
Så dit ska jag gå flera gånger o gärna med Erica o Simon, det var väldigt trevligt...
Måste tacka mina fina vän Anki för detta underbara förslag ang Öppna förskolan, hellre sitter jag där o dricker kaffe o pratar med andra mammor än sitter hemma o ugglar tills det e dags att hämta Jonas på dagis :-)

Nu ska jag glo in några andra bloggar innan jag behöver springa iväg till Ica o handla lite ersättning till Kasper... :-)
Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0