PMS hitåt.....

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, inte likt mig alls :-) men det har haft sin anledning, pms..! Jag hatar pms, jag blir fruktansvärd o framför allt på morgonen eller om jag inte får som jag vill, fy vad hemsk jag har varit...
Stackars Martin o Jonas, Kasper e för liten för att jag ska kunna bli arg på honom men dem andra två har allt fått en del..
    Trots detta så har vi gjort saker :-)
I måndags lekte vi med Jenny o i tisdags lekte vi med Jenny, Carro o hennes son Leo, vi var även iväg en sväng till lekparken så barnen fick busa av sig lite :-)
Idag har vi varit i fornbyn, sååå synd att jag glömde kameran hemma, hade fått så himlans fina bilder men men, får gå dit en annan dag igen.. O så var Martin o Jonas iväg till lekparken medan jag o Kasper gick hem för att laga lunch..
Martin började även dagen med att storstäda :-) e så rent o fint, o jag har hunnit med att tvätta lite, det luktar så gott när man får hänga lite tvätt på tork :-)
     Jag var även iväg igår o köpte nya nappar till Kasper, så nu har jag dem som e nästan platta o dem verkar fungera mycket bättre...
O om ett par timmar så ska vi iväg till våra vänner Patrik o Pernilla :-) ska bli kul att komma hem till dem nu när dem kommit i ordning mer i huset.. O så kommer det en liten bebis till den familjen nu i veckan, sååå mysigt..
Blir kul att Kasper får en kompis, som vi kan hänga med.. :-) Åh, så jag längtar tills dem blir lite större o kan lära sig saker tillsammans :-)

O så en sak jag knappt pratat alls om här på bloggen e dopet :-)
Allt e inte klart men vi vet vilka vi ska bjuda o faddrarna e bestämda o tillfrågade, o dem har tackat ja :-) så kul....
Ska bli spännande..

Nu ska jag fortsätta surfa lite på nätet, har en del bloggar att spana på :-)
O så en bild på mini-prinsen :-)


Börjar bli stor nu :-)
Tjing..!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0