Så mycket som ska göras.....

Ja, jag hinner knappt tänka vissa stunder, det ska lämnas o hämtas på dagis, matas, laga lunch, fylla o tömma diskmaskinen, fylla o tömma tvättmaskinen, plocka rätt på all skit som hamnar överallt o så försöker jag hinna med en kopp kaffe framåt eftermiddagen o som oftast slutar med att kaffet kallnar eftersom Kasper bara måste ha uppmärksamhet så fort min kaffekopp kommer fram på bordet :-)
Ja, nog e jag trött...
O på kvällarna när Martin e hemma så försöker jag hinna med en promenad, måste ju röra på mig :-)

Men jag ska inte klaga :-) e ju underbart att vara med barnen, älskar dem mest av allt :-) Men det e helt otroligt vad lite tid man har till att bara sitta ner i lugn o ro o njuta av en kopp kaffe hahaha...

Igår gjorde jag allt detta jag precis skrivit om o sen när kvällen kom så for vi iväg till Axvall på fotbollsmatch, det hela slutade 3-0 till Axvall, underbart kul för grabbarna, det behövde dem verkligen...

O idag har jag lämnat o hämtat Jonas på dagis, matat, lagat lunch, fyllt o tömt diskmaskinen o så har jag en oerhört gnällig Kasper som vägrar vila :-) underbart..
Men nu kom min vän Carro hit med sin son, så hon håller lite i Kasper så jag kan skriva av mig lite :-) härligt..!

O nu sitter Jonas o spelar tevespel o Leo tittar på :-)
O så ska vi snart bege oss till lekparken en sväng, blir härligt i detta underbara väder....!
Tjing..


Kommentarer
Erica

Förstår dej till fullo :)..

2009-08-20 @ 16:46:14
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0