Svalka :-)

Såå skönt med lite svalare väder :-)
Måste säga att jag faktiskt ser fram emot hösten, ska bli härligt :-)

Idag började jag dagen med att ringa min gamla chef för att säga att jag gärna vill att hon hör av sig ifall hon får något ledigt nästa år :-)
Egentligen skulle jag vilja gå hemma första året med Kasper men dyker en jobbchans upp så måste jag ta den, men jag tänker inte jobba något detta år i alla fall..
Det bästa hade varit ifall det skulle dyka upp något framåt april eller så, men men jag håller tummarna.. Jag trivdes som fisken i vattnet där så jag hoppas i alla fall att jag kan gå tillbaka dit :-)

O nu e det bara 1 dag kvar tills jag ska få träffa lille Dylan :-) ska bli sååå kul.. Jag e så nyfiken på hur han ser ut :-)

O idag ska vi en sväng till Martins mormor, ska bli kul :-)
O jag ska skicka ner Martin i källaren (han vet vart allt ligger) så han kan hämta upp min lilla träningsboll :-) nu ska här brännas..
Börjar tröttna på mina 10 kg extra nu hahaha... Idag e Kasper hela 8 veckor :-) stora killen nu..! Han e så söt...!

O så e dopet klart, jippi...!
Inbjudningskorten kommer :-) Jag har dock inte bjudit alla jag känner, utan vi tog dem närmaste.. E redan nervös haha, ska bli såååå kul...

Nu ska jag snart fixa håret lite o Martin ska springa en sväng till affären.. Jonas gnäller eftersom jag bett honom plocka undan efter sig i köket o Kasper sover lite i våran säng..
Så ska väl ta mig an killarna så vi kommer igång med dagen :-)
Tjing..!


Kommentarer
Mixx

Är jag bjuden? räknas jag som en av dom närmaste? :S Jag vill komma...hoppas,hoppas :D

2009-08-11 @ 11:25:40
URL: http://mixia.blogg.se/
Anki

Spännande!

2009-08-11 @ 20:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0