Tandläkaren...

Igår var vi iväg till tandläkaren igen, så nu har han fått en tid i nästa vecka då dem ska dra ut den.. Hoppas det inte tar allt för lång tid tills den andra tanden kommer..
Jag börjar må lite bättre nu, men jag o Jonas pratade igenom den lilla olyckan så då kändes det bättre för oss båda två.. Han har nog inte sådär jätte ont längre men han vågar inte äta vad som helst....

O nu ska vi strax iväg till Öppna förskolan, ska bli kul.. Jonas ska oxå följa med dit idag :-)
O så e alla inbjudningar till dopet klara o iväg skickade, så nu väntar jag bara in själva dagen, ska bli såå roligt... Har även ordnat med ett smyckesparty som jag ska ha den 31/10, blir jätte skoj :-)

Nu ska jag äta o frukost o sen bege mig iväg till Öppna föskolan.. :-)
Tjing.!


Kommentarer
pernilla

hej.

glömt fråga men är det anmälan till dopet? stod inget om d på kortet!! ses sen. kram

2009-08-28 @ 12:56:07
Irene - mamma till 2

Hej pernilla...

Ja, det vore bra så man vet ang mat osv... Ja, ses sen :-) kram

2009-08-28 @ 13:43:55
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0