Vad ska vi hitta på idag??

Vill så gärna göra något kul men kan inte riktigt komma på vad :-) Måste ju passa på innan Martin börjar jobba igen, han har bara 2 dagar kvar av den 8 veckor långa semestern.. Tänk så fort sommaren har gått o snart e det höst igen....
Känner mig lite mör i kroppen, undrar om det e det ständiga bärandet av Kasper eller om jag kanske har en förkylning på väg..
Fick dock en helkroppsmassage av Martin o Jonas i födelsedagspresent, kanske ska ringa o boka tid :-) vore helt underbart att få massage..

O så måste jag säga att jag e såååå nyfiken på min vän Pernillas lilla nyfödda son Dylan, vill så gärna ringa o prata lite men vet inte om jag ska... Tror nog att jag messar dem först :-) 
E ju rätt tufft i början när man precis kommit hem från BB, jag vet ju hur jobbigt jag tyckte det var med alla som ville komma o titta. Eller jobbigt ska jag väl inte säga, det var ju jätte kul :-)
Men vi kände efter några dagar att vi var väldigt trötta o att vi knappt hade haft en lugn stund sen vi kom hem :-)
Men samtidigt var det ju jätte kul att visa upp Kasper, man e ju så stolt oxå :-) sååå stolt..!

Nä, jag ska väl hoppa in i duschen o sätta igång med dagen, vill inte gå miste om det vackra vädret..
Tyvärr så har jag råkat bränna mig igår när vi låg på stranden så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag...
Men men!
Dåså, får skriva mer senare....! Tjing.!


Kommentarer
pernilla

hej hej

och tack. ni fpr ju komma på onsdag en sväng. tack i alla fall!! ska försöka ringa ikväll, annars i morgon!! hälsa familjen. Kramar

2009-08-09 @ 13:00:34
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0