Väntan.....

Ja, nu hänger vi i soffan alla 3 :-) Kasper e mätt, Jonas väntar på att moster Sandra ska komma o hämta honom o följa honom till dagis idag o jag väntar spänt på att få gå till Öppna förskolan o sen till bvc :-) 2 månaders kontrollen idag :-)
Martin har gått till jobbet för länge sen....!

I natt drömde jag att jag fick ett jobb :-) sååå kul..!
Trist bara att det var en dröm...
Nu ska jag göra oss i ordning..
Jag o Erica har bokat tisdagar o fredagar till våra stadiga Öppna förskolan dagar :-) e så skönt att komma hemifån lite på dagarna, men jag längtar lite till i morgon då jag får titta lite på Våra bästa år :-)

Ok, nu drar jag..!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0