Älskade Kasper...

Ja, fina Kasper e såååå förkyld.. :-(
Stackarn hostar o gnäller hela tiden... Var hos doktorn i går o fick lite medicin, så nu hoppas vi på förbättring.. Gör ont i hjärtat att se han så dålig, samtidigt som det e såå trist med lite sömn..
Dock inte länge kvar nu tills fina Martin kommer hem från jobbet :-) O sen e det jullov för oss allihopa :-)

Fina Jonas sitter intill mig i soffan o leker med sina legogubbar, så söt..

O jag gör allt i min makt för att inte ge upp o låta nässprayen ta makten över mig.. Dumma förkylning - lagom lägligt att komma nu, nu när jag nyss blivit av med mitt nässprays beroende efter ett 8 månader långt beroende..
Vågar inte prova, e lite skraj att jag ska hamna där igen...

Nu dags att börja med lunchen :-)

Tjing.! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0