Annandag jul..

Har vi varit hos Martins bror Stefan i Göteborg..!
Såå trevligt, o fint bodde dem oxå..

Dem som var där var alla Martins bröder med respektive o barn o så var det Lindas (Stefans flickvän o sambo) pappa med respektive o hennes moster med man o 10 dagar gamla dotter.... Sååå söt..
Tänk att Jonas o Kasper har varit så små... Jag höll lite i henne - hon vägde ju ingenting..
Helt klart en söt liten plutt..

O lite bilder såklart...
Först ut e en bild på 2 stycken som lagt sig i Stefans o Lindas säng för att sova lite middag...
Såå söta..

O så fina Jonas som poserar i en liten vrå :-)

O en väldigt fin bild på Martin, David o hans Therese...

O så på 2 av världens 3 finaste killar :-)


O inte nog med att dagen var fantastisk, så fick den ett väldigt roligt o spännande slut..
Stefan o Lindas julklapp till Martins o hans bröder + respektive...
En resa till EGYPTEN..
Ja, ni läser helt rätt...
Flyg o boende står dem 2 för, det enda vi behöver ha med e fickpengar..
TILL EGYPTEN...
Jag har knappt lämnat Sveriges gränser, o när jag gör det så blir resan till EGYPTEN...
Shit, jag e redan nervös o resan går om ca 4 månader..
GAAAAAAAAAAAAAAH...
Men spännande måste jag säga :-)

Tack så oerhört mycket Stefan o Linda... :-)

O nu så har vi kommit hem för ca 2 timmar sen.. Barnen ligger o det gör även Martin :-)
O jag tittar runt lite på nätet, måste ju läsa igenom saker som jag missat nu när jag inte ens haft datorn i gång över julhelgen...

Hoppas ni alla haft en underbar jul o god fortsättning :-)

Tjing...

 

 



Kommentarer
Karin

Kul att ni ska åka till Egypten. Per-Arne och jag var där i oktober. Vi bodde i Hurghada och hade en helt fantastisk vecka där.Röda havet är ett av de finaste snorkelvattnen i världen. Ha de.

2009-12-27 @ 11:58:48
Irene - mamma till 2

Så kul :-)

Tyvärr så e jag riktigt rädd för allt som finns under vattnet haha... Så blir nog ingen snorkling för min del...

Så härligt för er att komma hemifrån lite o bara njuta av ledighet o natur sådär..

Hoppas allt e bra med er... Tänker på er...

Ha de gott...

2009-12-27 @ 13:17:52
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0