Dagen i dag..!

Sååå skönt med sovmorgon, jisses jag sov till kl 11 hahaha, inte ofta det händer inte :-) men skönt. O det behövdes, det tar på kroppen att gå hemma med 2 barn o en karl som jobbar hela dagarna :-) men samtidigt så e det ju så underbart oxå... :-)
I dag e det lugnt, Jenny o lille Olof kommer hit en sväng vid ca 14:30 o sen när Martin ska på fotbollsträning vid kl 16 så tar jag barnen o går hem till Annsofie :-) Jonas o Alice leker ju så himla bra i hop o så e ju Kasper o Alfons lika gamla oxå :-) mysigt...!
Blir lite kaffe drickande..
Blir oxå skönt att komma hemifrån en stund.. E ju så lätt att man bara sitter hemma den stunden annars..

O i morgon ska jag försöka komma i håg att vi ska handla kläder till Jonas inför lucia på dagis onsdag, har tänkt tanken varje dag denna vecka men fortfarande inte kommit i väg haha, känns så typsikt mig på något sätt...
Ja e ju expert på att glömma saker :-)

O nu medan jag sitter här o flinar åt mig själv o mitt kassa minne, så vet jag inom mig att jag sitter med en hemlighet, men kan för allt i världen inte komma på vad det e för hemlighet hahaha..
Hm, vad intresserad jag blev helt plötsligt :-)

Pratade med min mamma o min lillebror Jim i telefonen i dag.. Har preliminärt bokat en helg då Jonas kan sova där, det var riktigt länge sen nu.. O han vill det ju så gärna..!
O på tal om att åka :-) så har vi fått tillgång till garageplats nu :-) tänk så skönt att slippa hoppa in i en kall bil hädanefter.. O att Martin slipper skrapa rutorna innan vi drar i väg..
Riktigt nice...!

Nu ska jag dricka lite kaffe med min sambo :-)

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0