Hahaha....

Jag vet inte varför men jag tycks alltid glömma att nämna Jenny när jag berättar om min dag :-)
Jenny var i alla fall oxå med oss på stan o tittade på tomteparaden..
Det skulle kunna vara så att Jenny e en sån naturlig del av min vardag att jag helt enkelt inte tänker på att nämna henne ibland...
Idag har jag i alla fall varit ute på en väldigt liten promenad med Jenny på morgonen, efter att jag o Kasper lämnade Jonas på dagis...
Sen vid lunch så kom Eva förbi på lite kaffe, mysigt... Vi snackade lite skit, det e alltid trevligt..
O så ska vi kanske träffas lite närmare helgen o fortsätta prata, kanske ta ngt glas vin o så ska vi titta lite närmare på min bloggs design :-)

Har precis hämtat Jonas på dagis, Kasper sitter o snackar lite i babysittern, Sabina fixar håret, Jonas leker i sitt rum o jag sitter i soffan o väntar på att fina Martin ska komma hem från jobbet... :-)

Ska försöka hinna med ett litet pass på gymmet senare i kväll oxå :-)

Nu kom fina Martin hem, så dags att kramas lite...

Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0