Helgen.. :-)

Hm, vad har hänt i helgen??
Jo, i går var vi i väg en sväng till Skövde o handlade julklappar :-) väldigt trevligt.. Mötte även vännerna Jenny o Marie + hennes son Sixten..
Senare på kvällen så kom svärfar hit, vi åt lite o pratade om framtiden :-) roligt.. O väldigt intressant att prata om olika sätt att göra saker o ting på.. :-)
Spännande...!

O i dag kommer min going hem från sin mormor, ska bli såå mysigt att få hem honom..
Att man kan sakna en kille så mycket fastän han inte alls e så långt borta egentligen :-) Tyvärr så glömde han sina julkalendrar - så desto mer att öppna i dag när han kommer hem :-)

Hjälpte svärfar med handlingen o inslagningen av julklapparna till alla barnbarn :-) o barnen får sååå fina o roliga julklappar :-)
Kan ju avslöja att Kasper kommer få en fårskinnsfäll att ha i vagnen osv... :-) Me like...!
Kan knappt bärga mig tills det e dags för julklappsöppningen - älskar att se Jonas glada miner när han öppnar, o i år har vi slagit på stort.. Han kommer få väldigt mycket fint o roligt..!

Nu ska jag fila naglarna innan det e dags för mig att bege mig till Ica en sväng.. Ska panta alla våra flaskor som blivit liggandes o nu tar upp alldeles för mycket plats i skåpet i köket hahaha..
O så ska jag skicka i väg en liten överraskning till en vän oxå :-)

Sen kommer vännen Jenny o hennes lilla Olof som hon har hand om ibland :-) blir trevligt...
Sen ska Martin i väg med några grabbar i laget o deras klubb MRIS (Männens Rätt I Samhället) haha, söta dem e..
O sen blir det träning för hans del..
Själv ska jag vara hemma med Kasper o vänta in att min mamma o c:o kommer hem med min stora prins :-)
O så ska jag bjuda på lite fika oxå..!

Snart, snart, snart e det jul :-)

Tjing.!


Kommentarer
carita

tack för mysigt adventsfika hos er,det har varit härligt att ha din stora prins här hos oss,det var också jätte härligt att vara lite med kasper ,som var så go och glad ,när vi var där ,en liten go prins är han.

2009-12-20 @ 18:05:17
Irene - mamma till 2

Varsågod :-)



Ja, dem e bra goa :-)

2009-12-20 @ 19:45:05
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0