Hm....

Det blev inte som jag hade tänkt mig i dag...
Spinnngen fick jag hoppa över :-( hade lovat Jonas att vi skulle pynta granen o göra pepparkakshus, o lovat e lovat.. Så jag fick ställa in spinningen..
Men hellre det, än att svika Jonas..!

Har börjat lite med pepparkakshuset, men jag provar en annan variant i år, så det tar lite längre tid.. Så det får torka medan jag ska lägga Kasper..
Martin o Jonas e ute o leker i snön :-)

O granen blev fin, tillslut...
Hahaha... Martin sa; att pynta gran med mig e nog som att pynta gran med hans elev hahaha...
Ja, tålamod e kanske inte riktigt min grej alltså..!
Men det blev fint tillslut o jag lugnade även ner mig så fort belysningen var på sin plats.. Men herregud, man kan ju snurra sig galen med den där jäkla ljusslingan...
Nästa år köper jag en ny gran, med ljus i... Hahahaha...

Så en bild på fina granen :-)



O så lite bilder på mina helt underbara grabbar :-)


Sååå bra att det inte syns att Jonas ätit non-stop från pepparkakshuset :-)

Nu ska jag natta fina Kasper....

Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0