Juldagen..

Var vi hos Martins mamma o hennes Håkan..
Vi åt god mat, kalkon, potatis, sås o grönsaker, såååå gott...

Även där delades det ut julklappar :-)
Bl a så fick Jonas en skrivbordsstol, så nu slipper han sitta på en av våra köksstolar :-)
O Kasper får ett hyllsystem från IKEA nu i mellandagarna :-)
Såå rart..!

Tyvärr e det så många bilder på alla andra som var där, så med häsnyn till dem så publicerar jag inga bilder från den dagen...
Men det var i alla fall en väldigt trevlig dag..

Mycket nöjd...
Det var ju även min o Martins 3-årsdag... Så fort tiden har gått... Redan 3 år..
Men sååå kul.. Min Martin e ju den finaste, underbaraste o mest fantastiska person o pappa jag mött..

"Du e bäst älskling..
Tack för 3 helt fantastiska år...!
Du e guld värd..."

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0